Fogyasztóvédelem – magánszemélyként
Amennyiben magánszemélyként a fogyasztói jogai sérülnek, nem azt kapta, amire joggal várhatott, mindenképpen keressen meg az ügy gyors és szakszerű lebonyolítása érdekében.
Milyen esetekben tudok segíteni Önnek:
Jogszabályi ismeret- és tanácsadás:
Mélyrehatóan ismerem a fogyasztóvédelmi törvényeket és jogszabályokat, így pontosan tájékoztatom arról, hogy milyen jogi lehetőségek állnak rendelkezésre, ha a vásárlás, vagy szolgáltatás kapcsán sérelem érte.
Vitás ügyek kezelése:
Amennyiben konfliktus alakul ki egy eladóval, vagy szolgáltatóval szemben – például hibás termék, megtévesztő reklám, elmaradt szolgáltatás -, segítségemmel hatékonyabban lehet rendezni a vitát, akár tárgyalás, akár bírósági eljárás keretében.
Kárpótlás és kompenzáció:
Szakértelmemnek köszönhetően pontosan tudom, hogy Ön milyen mértékű kártérítésre, vagy visszatérítésre jogosult és hogyan kell ezt érvényesíteni a jogi folyamatban.
Eljárási támogatás:
A fogyasztóvédelemmel kapcsolatos jogi eljárások gyakran bonyolultak, így segíteni tudok a „papírmunkában”, az eljárás lépéseinek követésében és abban, hogy az Ön érdekei a lehető legjobban érvényesüljenek.
Összességében nemcsak jogi szakértőként, hanem olyan partnerként működök együtt Önnel, aki biztosítja, hogy fogyasztói jogait ne sértsék meg és a felmerülő problémák esetén a lehető legkedvezőbb megoldáshoz jusson.
